بنی فاطمه مهمان امشب خندوانه/ تشکر علی مسعودی از کاربران فضای مجازی/ پاییز غم انگیز فرشاد احمدزاده
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بنی فاطمه مهمان امشب خندوانه/ تشکر علی مسعودی از کاربران فضای مجازی/ پاییز غم انگیز فرشاد احمدزاده

  • بنی فاطمه مهمان امشب خندوانه/ تشکر علی مسعودی از کاربران فضای مجازی/ پاییز غم انگیز فرشاد احمدزاده
     حاج سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت با انتشار تصویری از خود به همراه رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش با تبریک عید غدیر خم اعلام کرد امشب مهمان برنامه خندوانه است.

    وی در پست خود نوشت: “سلام سلام به همه دوستان عزیز.عید غدیر روبه همه شما تبریک عرض میکنم. امشب حدود ساعت ۱۱شب با برنامه خندوانه مهمون خونه های شماهستیم. بهترینهارو براتون آرزومندم.”

    مرتضی طلایی نوشت:”سلام ؛ شهادتت مبارک بهمن باغیرت … گاهی فرقی نمی کند کجا و چگونه با دنیا وداع می کنی، مهم این است که آن گاه که بانگ رحیل برمی آید باغیرت و عزت و دلی آرام کوچ کنی. 

    بهمن گلبارنژاد جانباز فدایی میهن در جبهه های دفاع مقدس و رکابزن این روزهای تیم اعزامی منا به پارالمپیک ریو از آن دست آدم هایی بود که هیچ گاه در راه افتخارآفرینی برای میهن از پای ننشست تا جاییکه حادثه تلخ از دست دادن او نیز، خود مثنوی غیرتمندانه ای رقم زد. شهد شیرین شهادت گوارای وجودت.”
    صفحه منتسب به دفتر محمد شریعتمداری نوشت:”سفر محمد شریعتمدارى معاون اجرایی رییس جمهور به استان گلستان

    معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه سفر به استان های مختلف و بمنظور بررسی مسائل ومشکلات مهم استان گلستان در روند توسعه استان در سال چهارم فعالیت دولت تدبیر و امید و دیدار با نمایندگان گروههای مرجع استان گلستان فعالان سیاسى و احزاب و گروهها ، روحانیون ، شوراهای اسلامی روستاها ، اصحاب فرهنگ و رسانه ، زنان ، خانواده هاى ایثارگران ، اقوام و مذاهب ، فعالان اقتصادی اتاقهای بازرگانی و اصناف استان گلستان و بررسى و ارزیابى روند پیشرفت مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به گرگان و دشت سفر نموده است

    معاون اجرایی رییس جمهور را در این سفر نمایندگانی از همه دستگاههای اجرایی ذیربط و معاون امور زنان وخانواده رئیس جمهور ، رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملى جمهوری اسلامى ، معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور ، مشاوررییس جمهور در امور روحانیت ، مشاور معاون اجرایی رییس جمهور ودبیرکل هلال احمر جمهوری اسلامى، مشاور معاون اجرایی رییس جمهور و دبیر ستاد تنظیم بازار معاون عمرانی وزیر کشور ، معاون اقتصادی سازمان گردشگرى و میراث فرهنگى ، مشاور رییس سازمان برنامه همراهى مىکنند . شرکت در جلسه شورای اداری و بررسی روند پیشرفت مصوبات سفر رییس جمهوری، دیدار با فعالان سیاسی، اقتصادی، عشایر و روستاییان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه گرگان، بازدید پروژه ها، بازدید پروژه آشوراده از جمله برنامه های ایشان در سفر به استان گلستان است.”

    محمد رضا عارف نوشت:”مشخص شدن راهبرد توسعه صنعتی کشور از سوی دولت الزامى است. متاسفانه با موانع رشد صنعت برخورد جدی نکردیم و به همین دلیل رکود نگران کننده‌ای در بخشهای مختلف بویژه در صنعت حاکم است.
    متاسفانه به مشکلات کشور نگاه جامعی وجود ندارد و تصمیمات مقطعی گرفته می‌شود، مهم‌ترین مانع در برابر توسعه صنعت در کشور برخی قوانین دست و پاگیر است. جاى تاسف است که تولید در کشور ما قابل رقابت با کشورهای جهان نیست و با وضعیت فعلی حاکم بر صنعت کشور خود اتکا بودن با مشکل رو به رو می‌شود.
    علت رکود در کشور ریشه یابی نمی‌شود، یکی از رسالت های مهم مجلس دهم اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و مهمترین بخش اقتصاد مقاومتی مربوط به #معیشت مردم و اقتصاد دانایی محور است.
    نرخ پایین بهره وری، هزینه های بالا و مشکلات سخت افزاری را از موانع رشد تولید در کشور مى دانم و با این وضعیت بهره وری؛ تحقق اشتغال، خوداتکایی اقتصادی و رقابت با محصولات خارجی امکان پذیر نیست.
    نگاه به گذشته باعث استفاده از تجارب مثبت و منفی می شود، دولت و مجلس با همکاری یکدیگر و با در نظر گرفتن سیاست های اصل ۴۴ و توجه به بخش خصوصی می توانند قوانینی تدوین کنند تا منجر به اشتغال پایدار و پاسخگویی به نیاز مردم باشد.
    باید تلاش شود ایرادهای قانونی در بررسی برنامه های ششم رفع شده و با کوتاه نویسی و مختصرنویسی مقررات، موانع را از پیش روی صنعتگران برداریم.

    شهرک صنعتى شمس آباد
    یکشنبه، ٢٨ شهریورم

    فرشاد احمدزاده صفحه اینستاگرام خود را با تصویر زیر به روز کرد.

    علی مسعودی نوشت:”سلام و عرض ادب خدمت دوستان جان
    وظیفم بود خیلی زودتر از اینها از لطف بیکران شما تشکر کنم اما متاسفانه موقعیتش رو نداشتم.
    همه ی شما به من ثابت کردید که این فضا مجازی نیست و میشه با کمک همدیگه کارهای بزرگی رو انجام بدیم.
    دست تک تک شما بزرگوارایی که پست گذاشتید ، کامنت گذاشتید، دعا کردید ، تماس گرفتید و پیگیر حال ننه بودید و می بوسم.
    از بزرگوارانی که کار و زندگیشون و رها کردن و برای اهداء پلاکت تشریف آوردن نهایت سپاس و دارم.
    همچنین بابت کمپینی که تشکیل شد از تمام دوستان بزرگوارم :
    داریوش فرضیایی عزیز
    ابراهیم شفیعی عزیز 
    امیر مهدی ژوله عزیز
    بهنوش بختیاری عزیز
    داریوش سلیمی عزیز
    علی کاظمی عزیز
    نعیمه نظام دوست عزیز
    امیر سهیلی عزیز
    بهشاد مختاری عزیز
    فرهاد خیاط عزیز
    پرستو صالحی عزیز
    مجید صالحی عزیز
    امیر محمد متقیان عزیز
    آرش میراحمدی عزیز
    عباس جمشیدی فر عزیز
    مجید یاسر عزیز
    سید علی صالحی عزیز
    و عزیزانی که اسمشون از قلم افتاد تشکر و قدردانی میکنم.وتشکر ویژه از دوست و برادر خوبم دکتر سینا علیزاده بابت زحمات زیادی که تا این لحظه کشیدن”

    فریبا نادری نوشت:”میدونم که با هیچ لوح و با هیچ کلامی نمیشه از شما زحمتکشان تقدیر کرد.فقط میتونم بگم که خدا قوت و الهی سلامتی همیشه همراهتون باشه.

    احسان روزبهانی نوشت: “سفرت بخیر اما … سفرت بخیر اما تو دوستی خدا را …
    چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی … به شکوفه ها ،به باران …برسان سلام ما را …برسان سلام ما را …برسان سلام ما را تسلیت”





:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: